Hieronder vind je de veelgestelde vragen over events, webinars, financiën en e-mails. Wordt je vraag hieronder niet beantwoord, mail ons dan op support@succesgids.nl of bel naar +31 (0)75 612 1948.

Events

Ik heb interesse in een event, hoe schrijf ik mij in?

Check de eventagenda voor meer informatie over onze events en voor de links om je in te schrijven. Of bel +31 (0)75 612 1948.

Ik heb mijn voucher niet gekregen!

Controleer of de mail niet tussen je ongewenste items staat.

Niet ontvangen? Stuur dan een mailtje naar support@succesgids.nl

Is mijn toegangsvoucher geldig voor meerdere personen?

Nee, een toegangsvoucher is persoonsgebonden. Wil je iemand meenemen naar een event? Stuur een mail naar support@succesgids.nl, dan stemmen we de mogelijkheden af.

Wat zijn de seminartijden?

Dit is afhankelijk van het event. Deze informatie kun je vinden op de pagina met praktische informatie. Deze link kun je vinden in de mail met de voucher voor het event.

Waar is het event?

Dit is afhankelijk van het event. Deze informatie kun je vinden op de pagina met praktische informatie. Deze link kun je vinden in de mail met de voucher voor het event.

Is er parkeergelegenheid bij het event?

Dit is afhankelijk van het event. Deze informatie kun je vinden op de pagina met praktische informatie. Deze link kun je vinden in de mail met de voucher voor het event.

Wordt er lunch aangeboden op het event?

Bij events die de gehele dag duren, kan er lunch worden besteld tijdens de registratie. Check van tevoren de praktische informatie goed. Afhankelijk van welke soort ticket je hebt besteld, kan lunch inbegrepen zijn.

Heb je een allergie? Laat het ons van tevoren weten, dan kunnen we hier rekening mee houden. We raden wel aan om een tussendoortje mee te nemen, zodat je energie hoog blijft tijdens het event.

Is de locatie van het event toegankelijk voor invaliden?

Dit is afhankelijk van het event. Deze informatie kun je vinden op de pagina met praktische informatie. Deze link kun je vinden in de mail met de voucher voor het event.

Waar kan ik praktische informatie voor het event vinden?

We hebben je een voucher gestuurd, daar staat de link naar de praktische informatie in.

Wordt er Engels gesproken op de events?

Wanneer de spreker engelstalig is, zal het event ook in het Engels worden gepresenteerd.

Kan ik een stoel reserveren in de zaal?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Afhankelijk van je ticketsoort zijn er bepaalde rijen stoelen gereserveerd. Wees op tijd, dan heb je de meeste kans op een plek vooraan.

Mag ik iemand meenemen naar een event?

Dit is afhankelijk van het event en welke soort ticket je hebt. Stuur een mail naar support@succesgids.nl, dan stemmen we de mogelijkheden af.

Ik kan niet naar een event komen. Kan ik mijn deelname annuleren?

Neem voor een annulering altijd even contact op met support@succesgids.nl of bel naar +31 (0)75 612 1948. Dan helpen we je verder en stemmen we de mogelijkheden af.

In plaats van annuleren kun je ook iemand in jouw plaats laten deelnemen. Neem ook dan contact met ons op, dan kunnen wij deze persoon een persoonlijke toegangsvoucher mailen.

Webinar

Help, het lukt me niet om toegang te krijgen voor het webinar!

Via e-mail sturen wij je een persoonlijke link om je aan te melden bij het webinar. Deze link krijg je ongeveer een uur voor het begin van het webinar.

Mocht het niet lukken om toegang te krijgen via deze link, meld je dan enkele minuten voor het webinar opnieuw aan via de event agenda. Dan word je direct doorgestuurd naar de webinar omgeving.

Ik heb problemen met de verbinding bij een webinar. Wat kan ik doen?

Heb je om een of andere reden problemen met beeld of geluid tijdens het webinar, probeer dan eerst opnieuw in te loggen in het webinar. Als je problemen ondervindt via je mobiele apparaat, kijk dan of je nog ergens op een knop in het scherm moet drukken om het juiste beeld te krijgen of probeer het anders op een laptop of PC. Dit lost vaak al de meeste problemen op.

Kan ik een webinar op mijn smartphone of tablet bekijken?

Ja, je kunt het webinar ook volgen met een mobiel apparaat. Download eerst de gratis GoToMeeting-app in de App Store, Google Play of de Windows Store. Eenmaal geïnstalleerd, gaat het bijwonen op vrijwel dezelfde manier als vanaf een computer. Klik gewoon op de link bovenaan in deze mail.

Komt er een opname van het webinar online?

Webinars worden niet altijd opgenomen. Je kunt je het beste alsnog aanmelden, wordt het dan eventueel opgenomen, dan zullen we dit met je delen.

Financiën

Mijn betaling via de shop (www.shop.succesgids.nl) is mislukt. Kan ik ook anders betalen?

Wanneer de betaling is mislukt, is er geen geld afgeschreven van je rekening. Probeer de betaling nogmaals te doen. Lukt het na deze tweede poging niet? Stuur dan een mail naar support@succesgids.nl met daarin de naam van het event en de ticketsoort die je wilt kopen.

Mijn incasso is niet gelukt (bijvoorbeeld door te weinig saldo), hoe kan ik betalen?

Stuur een e-mail naar finance@succesgids.nl, dan stemmen we de mogelijkheden met je af. Zo houden we het overzicht en weet je zeker dat jouw betaling goed bij ons aankomt.

E-mails

Ik ben ingeschreven voor een event, maar ik ontvang geen mails

Het kan zijn dat de mails in je ongewenste berichten zijn beland. Staan ze hier niet, dan is het mogelijk dat je (onbewust) uitgeschreven bent van onze mailing. Neem contact op met support@succesgids.nl over jouw Succesgids-mailinstellingen.

Een link in de e-mail werkt niet, wat kan ik doen?

Sturen we je content (bijvoorbeeld een video), dan verwijzen wij vrijwel altijd naar een van onze blogs op de Succesgids website. Blogs kun je terugvinden via deze link. Links naar seminars, webinars en andere events kun je terugvinden via onze eventagenda. Heb je de juiste link niet gevonden? Stuur dan een mail naar support@succesgids.nl.