Hieronder vind je de veelgestelde vragen over events, webinars, financiën en e-mails.

Events

Ik heb interesse in een event, hoe schrijf ik mij in?

Via onze eventagenda tref je meer informatie over onze events en kun je je inschrijven. Mocht je vragen hebben of hulp kunnen gebruiken: mail dan naar support@succesgids.nl. 

Ik ben mijn voucher kwijt!

Controleer of de mail niet tussen je ongewenste items staat. Vouchers worden altijd verzonden vanuit support@succesgids.nl.

Heb je een betaald ticket gekocht en kun je hiervan de voucher niet vinden, neem dan contact op via support@succesgids.nl

Is mijn toegangsvoucher geldig voor meerdere personen?

Nee, een toegangsvoucher is persoonsgebonden. Wil je iemand meenemen naar een event? Stuur een mail naar support@succesgids.nl, dan stemmen we de mogelijkheden af.

Waar kan ik praktische informatie voor het event vinden?

We hebben je een voucher gestuurd, daar staat de link naar de praktische informatie in.

Wordt er Engels gesproken op de events?

Wanneer de spreker engelstalig is, zal het event ook in het Engels worden gepresenteerd.

Ik kan niet naar een event komen. Kan ik mijn deelname annuleren?

Neem voor een annulering altijd even contact op met support@succesgids.nl of bel naar +31 (0)75 612 1948. Dan helpen we je verder en stemmen we de mogelijkheden af.

In plaats van annuleren kun je ook iemand in jouw plaats laten deelnemen. Neem ook dan contact met ons op, dan kunnen wij deze persoon een persoonlijke toegangsvoucher mailen.

Webinar

Help, het lukt me niet om toegang te krijgen voor het webinar!

Via e-mail sturen wij je een persoonlijke link om je aan te melden bij het webinar. Deze link krijg je ongeveer een uur voor het begin van het webinar.

Mocht het niet lukken om toegang te krijgen via deze link, meld je dan enkele minuten voor het webinar opnieuw aan via de event agenda. Dan word je direct doorgestuurd naar de webinar omgeving.

Ik heb problemen met de verbinding bij een webinar. Wat kan ik doen?

Heb je om een of andere reden problemen met beeld of geluid tijdens het webinar, probeer dan eerst opnieuw in te loggen in het webinar. Als je problemen ondervindt via je mobiele apparaat, kijk dan of je nog ergens op een knop in het scherm moet drukken om het juiste beeld te krijgen of probeer het anders op een laptop of PC. Dit lost vaak al de meeste problemen op.

Kan ik een webinar op mijn smartphone of tablet bekijken?

Ja, je kunt het webinar ook volgen met een mobiel apparaat. Download eerst de gratis GoToMeeting-app in de App Store, Google Play of de Windows Store. Eenmaal geïnstalleerd, gaat het bijwonen op vrijwel dezelfde manier als vanaf een computer. Klik gewoon op de link bovenaan in deze mail.

Komt er een opname van het webinar online?

Webinars worden niet altijd opgenomen. Je kunt je het beste alsnog aanmelden, wordt het dan eventueel opgenomen, dan zullen we dit met je delen.

Financiën

Mijn betaling via de shop (www.shop.succesgids.nl) is mislukt. Kan ik ook anders betalen?

Wanneer de betaling is mislukt, is er geen geld afgeschreven van je rekening. Probeer de betaling nogmaals te doen. Lukt het na deze tweede poging niet? Stuur dan een mail naar support@succesgids.nl met daarin de naam van het event en de ticketsoort die je wilt kopen.

Mijn incasso is niet gelukt (bijvoorbeeld door te weinig saldo), hoe kan ik betalen?

Stuur een e-mail naar finance@succesgids.nl, dan stemmen we de mogelijkheden met je af. Zo houden we het overzicht en weet je zeker dat jouw betaling goed bij ons aankomt.

E-mails

Ik ben ingeschreven voor een event, maar ik ontvang geen mails

Het kan zijn dat de mails in je ongewenste berichten zijn beland. Staan ze hier niet, dan is het mogelijk dat je (onbewust) uitgeschreven bent van onze mailing. Neem contact op met support@succesgids.nl over jouw Succesgids-mailinstellingen.

Een link in de e-mail werkt niet, wat kan ik doen?

Sturen we je content (bijvoorbeeld een video), dan verwijzen wij vrijwel altijd naar een van onze blogs op de Succesgids website. Blogs kun je terugvinden via deze link. Links naar seminars, webinars en andere events kun je terugvinden via onze eventagenda. Heb je de juiste link niet gevonden? Stuur dan een mail naar support@succesgids.nl.

Is je vraag nog niet beantwoord, mail ons dan op support@succesgids.nl.