Tony Robbins Business Mastery in Nederland 2018

Business Mastery

Business Mastery gecreëerd door Tony Robbins, is hét zakelijke seminar waarin je leert hoe je jouw bedrijf naar het volgende niveau kunt tillen.

Wanneer jij er klaar voor bent om te investeren in je eigen ontwikkeling en het beste Business seminar ter wereld wilt meemaken, vraag dan direct hieronder meer informatie (en een extra video van 30 minuten) aan. We plannen daarna een strategy call met je in. Op die manier kunnen we samen met jou de 5 dagen doornemen (met slides en korte video's), de verschillende opties voor deelname bespreken en samen met jou bepalen wat specifiek voor jou de beste voorwaarden zijn om deel te nemen.

Wanneer wordt Business Mastery gehouden?

Business Mastery vindt dit jaar plaats in MADRID van 20 t/m 25 juni 2019. De capaciteit is zeer beperkt. Vraag dus snel en geheel vrijblijvend meer informatie aan door op onderstaande knop te klikken.

Vraag Direct Meer Informatie Aan >>

Prijzen en tarief bepaling Business Mastery Madrid 2019...

Persoonlijke business coaching (1-op-1) met Tony Robbins bedraagt $1.250.000 dollar. Groepscoaching, oftewel de Business Mastery training, vond in het verleden in Londen plaats (editie Europa). Het tarief voor een vorige Business Mastery editie in Londen, was 6995 pond, voor de “Full Program” inhoud. Dat was destijds in euro’s ongeveer €9.500 per persoon.

Het tarief voor 2019 in Madrid hangt van diverse factoren af, bijvoorbeeld voor welke betalingsoptie je kiest, met hoeveel deelnemers je gaat, het moment van bestellen (hoe eerder hoe groter je Early Bird korting is), etc.

Voor enkele personen die zich kwalificeren voor dit programma kunnen wij deze week mogelijk nog een Succesgids relatiedeal bedingen. Omdat er zoveel variabelen meespelen in het bepalen van de prijs, is het belangrijk om jouw individuele wensen en voorwaarden te bespreken. Om die reden nemen wij naar aanleiding van jouw aanvraag en kwalificatie persoonlijk contact met je op.

Business Mastery LIVE met Tony Robbins

Om te groeien met je business en de marktleider te worden en blijven, moet je blijven anticiperen op de toekomst. Welke ontwikkelingen zitter er aan te komen in jouw markt op het gebied van technologie, manier van communiceren met klanten, behoeftes van klanten, enzovoort? En wat kun jij nu doen om hier klaar voor te zijn?

Een manier waarop hij dit zelf in praktijk brengt is het gebruik van een 3D Hologram (of Humagram). Hierbij geeft hij de training nog wel zelf, maar is hij niet fysiek aanwezig op de trainingslocatie. Zie de video hiernaast om te zien hoe Tony als hologram op het podium verschijnt bij Business Mastery in Australië.

Dit is natuurlijk allemaal superinteressant qua ontwikkeling. Toch gaat er niets boven een Tony Robbins LIVE ervaring, waarbij Tony zelf fysiek aanwezig is. Volgend jaar komt hij zelf terug naar Europa voor Business Mastery, dus niet als hologram.

Wat ga je leren?
De "7 Forces of Business Mastery"

1. Maak een effectiever zakelijk plan

De wereld verandert te snel om een traditioneel businessplan aan te houden. Vandaag de dag houdt de echte voorsprong op jouw concurrentie niet alleen het hebben van een businessplan in, maar ook het hebben van een business handleiding, want deze leidt je van waar je nu bent naar daar waar je wilt zijn. Je moet de flexibiliteit behouden om te kunnen anticiperen en vervolgens in te spelen op veranderingen! Zakelijke innovatie is een must om succesvol veranderende omstandigheden aan te pakken, want dan begeef je je in een betere positie om je bedrijf te laten groeien.

2. Constante en strategische innovatie:

Wat is jouw X-Factor? Waar is jouw bedrijf goed in? Als een leider binnen jouw industrie dien je constant strategisch te innoveren! Je moet op een constante basis op zoek zijn naar manieren om iets te creëren wat nieuw, beter of meer is dan wat je concurrentie heeft! De aandacht van een consument is steeds korter, een consument is dan ook niet meer voor een lange periode geïnteresseerd in één hetzelfde product of dienst. De consument verwacht constante evolutie en verbetering van jouw product of dienst - anders gaat je consument het elders zoeken.

3. Strategische marketing van wereldklasse

Heb je ooit een bedrijf gezien waarvan het product of de dienst inferieur is aan die van jou en die toch de markt domineert? Dit komt doordat het bedrijf weet wie de klant is, wat de klant nodig heeft en op welke manier het verhaal verteld dient te worden zodat de potentiële klant het product ook wil kopen! Duidelijkheid krijgen over jouw unieke verkooppropositie en leren hoe je een "core story" kunt creëren is een van de beste manieren om je uiteindelijk te onderscheiden van je concurrentie en om jouw product de aandacht te geven die het verdient.hoe je een "core story" kunt creëren zijn één van de beste manieren om je te onderscheiden van je concurrentie en jouw product de aandacht te geven die het verdient.

4. De systemen van Sales Mastery

Leer hoe je de beste verkopers kunt vinden, hoe jij ze kunt inspireren, trainen, belonen en leiden zodat ze een specifiek en krachtig verkoopteam vormen. Marketing is hetgeen dat ertoe leidt dat mensen/klanten zaken met je willen doen, maar waar je daadwerkelijk door betaald wordt zijn je sales!

5. Constante anticipatie: de kracht van analyse.

We hebben allemaal blinde vlekken. Hoe zorg je er bijvoorbeeld voor dat jouw bedrijf financieel gezond blijft? Je kunt niet zomaar een financieel directeur inhuren en de rest op zijn beloop laten. Weet je waar de uitgaven binnen jouw bedrijf precies liggen? Het is heel makkelijk om het overzicht te verliezen van de gegevens die een maatstaf voor jouw bedrijf zijn en die jou de daadwerkelijke voortgang of achteruitgang kunnen aantonen. Het in staat zijn om metingen uit te voeren die jou laten zien welk resultaat je hebt behaalt, welke kant je op gaat en waarmee je blinde vlekken achterhaalt is uitermate belangrijk voor je bedrijfsvoering. Je voorkomt er problemen mee en bovendien ben je er beter door in staat om je bedrijf succesvol te leiden. Zonder meten heb je geen business!

6. Optimalisatie en maximalisatie

Optimalisatie en maximalisatie

Hoe is het mogelijk om een realistische groei van jouw bedrijf te creëren zonder extra te investeren in de marketing? Leer om je bedrijf te optimaliseren met een reeks micro-verbeteringen die positieve verandering creëren. Soms schuilen de grootste kansen niet in nieuwe initiatieven maar juist in het optimaliseren van de huidige processen. Een kleine optimalisatie binnen de sleutelprocessen kunnen voor een aanzienlijke impact zorgen in de resultaten van je bedrijf.

7. Creëer een enthousiaste fan cultuur

Hoe meer waarde je kunt toevoegen aan het leven en de ervaring van je klanten, des te gemakkelijker je de markt kunt domineren. Leer om te begrijpen, te anticiperen en om consequent te voldoen aan de diepste behoeften van je klanten, om zo fans te creëren die voor jou pleiten.

Anderen over Business Mastery

Vraag Direct Meer Informatie Aan >>

SUCCESGIDS | Kleine Tocht 4D, 1507 CB Zaandam | T: +31 (0)75 612 1948 | E: info@succesgids.nl