Business Mastery (Rotterdam, Nederland)
[/text_block]Business Mastery gecreëerd door Tony Robbins en nu voor de tweede keer in Nederland, is hét zakelijke seminar waarin je leert hoe je jouw bedrijf naar het volgende niveau kunt tillen.
Wanneer jij er klaar voor bent om te investeren in je eigen ontwikkeling en het beste Business seminar ter wereld wilt meemaken, vraag dan direct hieronder meer informatie aan (en een extra video van 30 minuten) aan. Indien we het qua tijd en planning redden, zal je bovendien persoonlijk geïnformeerd worden door één van onze Business Coaches.
[/text_block]Wanneer wordt Business Mastery gehouden?
[/text_block]Persoonlijke business coaching (1-op-1) met Tony Robbins bedraagt $1.250.000 dollar. Groepscoaching, oftewel de Business Mastery training, vond de afgelopen 5 jaar in Londen plaats (editie Europa). Het tarief voor een vorige Business Mastery editie in Londen, was 6995 pond, voor de “Full Program” inhoud. Dat was destijds in euro’s ongeveer €9.500 per persoon.
Het tarief voor 2018 in Nederland hangt van diverse opties af, bijvoorbeeld voor welke betalingsopties je kiest, met hoeveel deelnemers je gaat, moment van bestellen (hoe eerder hoe groter je Early Bird korting is), etc.
Voor enkele personen die zich kwalificeren voor dit programma kunnen wij deze week mogelijk nog een Succesgids relatiedeal bedingen. Omdat er zoveel variabelen meespelen in het bepalen van het prijs is het belangrijk om jouw individuele wensen en voorwaarden te bespreken. Om die reden nemen wij naar aanleiding van jouw aanvraag en kwalificatie persoonlijk contact met je op.[/text_block]
De “7 Forces of Business Mastery”[/text_block]
De wereld verandert te snel voor een traditioneel businessplan. De echte voorsprong op jouw concurrentie vandaag de dag is niet alleen het hebben van een businessplan, maar ook van een business handleiding welke je kan leiden vanuit waar je nu bent naar waar je wilt zijn. Je moet de flexibiliteit behouden om te anticiperen en in te spelen op veranderingen! Wanneer je zakelijke innovatie kunt gebruiken, om met succes veranderende omstandigheden aan te pakken, ben je in een betere positie om je bedrijf te laten groeien.[/text_block]
Wat is jouw X-Factor? Waar is jouw bedrijf goed in? Als een leider binnen jouw industrie dien je constant strategisch te innoveren! Je moet op een constante basis op zoek zijn naar manieren om iets te creëren wat nieuw, beter of meer is dan wat je concurrentie heeft! De aandacht van een consument is steeds korter en deze is dan ook niet meer voor een lange periode geïnteresseerd in één hetzelfde product of dienst. De consument verwacht constante evolutie en verbetering van jouw product of dienst – anders gaat deze het elders zoeken.[/text_block]
Heb je ooit een bedrijf gezien waarvan het product of dienst inferieur is aan die van jou en die toch de markt domineert? Dit komt omdat dit bedrijf weet wie de klant is, wat de klant nodig heeft en op welk manier het verhaal verteld dient te worden zodat de potentiële klant het product ook wil kopen! Duidelijkheid krijgen over jouw unieke verkooppropositie en leren hoe je een “core story” kunt creëren is een van de beste manieren om je uiteindelijk te onderscheiden van je concurrentie en om jouw product de aandacht te geven die het verdient.[/text_block]
Leer hoe je de beste verkopers kunt vinden en hoe je ze kunt inspireren, trainen, belonen en hoe je ze kunt leiden om een specifiek en krachtig verkoopteam te worden. Marketing is wat ertoe leidt dat mensen/klanten met je zaken willen doen, maar sales is waar je daadwerkelijk door betaald wordt![/text_block]
We hebben allemaal blinde vlekken. Hoe zorg je ervoor dat jouw bedrijf financieel gezond blijft? Je kunt niet zomaar een financieel directeur inhuren en de rest op zijn beloop laten. Ben jij op de hoogte waar de uitgaven precies liggen binnen jouw bedrijf? Het is heel makkelijk om het overzicht te verliezen op de gegevens die de maatstaf zijn of dienen te zijn en welke je de daadwerkelijke voortgang of achteruitgang kunnen aantonen. Het in staat zijn om metingen te kunnen uitvoeren die je laten zien welke resultaat je behaalt, welke kant je op gaat en waarmee je de blinde vlekken kan achterhalen welke je anders in problemen kunnen brengen is uitermate belangrijk voor je bedrijfsvoering. Zonder meten heb je geen business![/text_block]
Hoe is het mogelijk om een realistische groei van jouw bedrijf te creëren op een manier zonder extra te investeren in marketing? Leer om je bedrijf te optimaliseren met een reeks van micro-verbeteringen die geometrische verandering creëren. Soms schuilen de grootste kansen niet in nieuwe initiatieven maar juist in het optimaliseren van de huidige processen. Een kleine optimalisatie binnen de sleutel processen kunnen voor een aanzienlijke impact zorgen in je resultaten.[/text_block]
Hoe meer waarde je kunt toevoegen aan het leven en de ervaring van je klanten, des te gemakkelijker je de markt kunt domineren. Leer om te begrijpen, te anticiperen en consequent te voldoen aan de diepste behoeften van je klanten om fans te creëren die namens jou pleiten.[/text_block]
SUCCESGIDS | Kleine Tocht 4D, 1507 CB Zaandam | T: +31 (0)75 612 1948 | E: info@succesgids.nl
[/text_block]